اخبار استان ها

دستگیری یک قاتل در کمتر از ۵ ساعت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران در مرکزی و به نقل از پلیس، کامیار چهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری در خرداد ماه سال جاری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اراک، مردی ۴۷ ساله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان در حالت کما قرار گرفت که پس از گذشت چند روز بعد در هشتم تیر ماه در بیمارستان فوت می‌کند.

وی افزود: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل شد و با توجه به وقوع یک فقره قتل عمد، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل مرد ۴۷ ساله در کمتر از پنج ساعت در اراک خبر داد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با همکاری کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی با انجام اقدامات فنی و تخصصی قاتل که مردی ۳۸ ساله است، شناسایی و در کمتر از پنج ساعت از زمان اعلام قتل در اراک دستگیر شد.

وی تصریح کرد: قاتل در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان و در مواجه با ادله و مدارک وقوع جرم، به قتل عمد متوفی به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

چهری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا