اخبار استان ها

دشمن صهیونیست‌ در پی تفرفه‌ انداختن بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری امشب _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در نشست بصیرتی و سیاسی آستان مقدس امامزاده علی (ع) اظهار کرد: همان‌طور که جناب مالک اشتر ذوب در امام علی (ع) بود، شهید سیدحسن نصرالله هم ذوب در حزب‌الله لبنان و فرهنگ مقاومت بود.

وی افزود: سیدمقاومت شهید سیدحسن نصرالله به سران کشورهای عرب گوشزد کرد که آنچه حزب‌الله لبنان را به این مقام رسانده، پیروی از ولایت فقیه است و سید مقاومت تحت امر آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین بود.

اسرائیل سگ هاری است که هیچ دستاوردی ندارد

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه دلیل موفقیت ما داشتن نایب امام زمان (عج) است، گفت: باید قدر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را بدانیم و به وجود رهبری مقتدر افتخار کنیم. سیدحسن نصرالله گفته بود بعد از جنگ ۳۳ روزه اسرائیل قصد حمله به ایران را داشت، اما وجود رهبر معظم انقلاب به ایران آبرو، اقتدار و عزت داد.

خضری افزود: آنقدر سیدحسن نصرالله در دل‌ها نفوذ کرد که باعث شیعه شدن دو شهر صور و صیدا شد؛ به همین خاطر شیعه امروزه حرف اول را در منطقه می‌زند و دشمن صهیونیست در پی تفرقه‌انگیزی بین شیعه و سنی است و قصد نابودی شیعه را دارد.

وی ادامه داد: اسرائیل هم سگ هار است که قدرتش در پول و سلاح است و هیچ دستاوردی ندارد. امروز روز یاری فلسطین مظلوم و قهرمان است و غزه پنجاه هزار نفر شهید شامل زنان کودکان را تقدیم محور مقاومت کرده است.

سپاه غیور به فکر مظلومان سراسر دنیا است

امام‌جمعه موقت شهر قزوین با بیان اینکه باید همواره یاریگر مظلوم باشیم و از مظلوم دفاع کنیم، گفت: امروز غزه آماج حملات دشمن قرار دارد و اگر تدابیر سید مقاومت و مقام معظم رهبری نبود، شاید اوضاع غزه بدتر از حال حاضر بود.

خضری اضافه کرد: کلیت دفاع مقدس یک چیز است و تنها مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه مربوط به فردا هم است و مدافعان حرم اگر نبودند، امروز در تمام دنیا جنگی مانند غزه و یا شاید بدتر هم رخ می‌داد.

وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال ایجاد هراس و وحشت بین مردم است، مانند کروناهراسی و واکسن‌هراسی که قصد داشتند ما در این تجمعات حضور نداشته باشیم، اما امروز ما به برکت خون شهدا و رشادت و جانفشانی این عزیزان امنیت و آرامش داریم.

امام جمعه موقت قزوین با تأکید بر اینکه باید قدردان زحمات نیروی‌های جان بر کف نظامی همچون سپاه باشیم، گفت: سپاه غیور و همیشه در صحنه به فکر مظلومان سراسر دنیا است و ما باید همیشه پشتیبان و یاور ولایت فقیه، سپاه، شهیدان و خانواده معظم شهدا باشیم و یاد و خاطرات شهدا را همواره زنده نگه داریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا