تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

دکتر محسن مهرعلیزاده در پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام دکتر محسن مهرعلیزاده بدین شرح می باشد:
امنیت از مؤلفه های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدتها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بر همگان روشن است.
امروز نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این نیروی خدوم و جان بر کف با تأسی از جانفشانی¬ها و از خود گذشتگی¬های رزمندگان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی¬کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.
امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرزهای چهار گوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک و به حقی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می شود.
دستاوردهای این حافظان نظم و امنیت که با همدلی، از جان گذشتگی، فداکاری، هم افزایی و همراهی در چارچوب سیاست های تبیین شده از سوی شورای تأمین استان قابل توجه بوده و خداوند متعال را شاکریم که در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، راهبردهای دولت تدبیر و امید، همت فرماندهی و کارکنان انتظامی استان و همراهی مردم، جرائم روز به روز رو به کاهش نهاده اند.
قطعاً امنیت و آرامش امروز استان اصفهان، مدیون فداکاری¬ها و فعالیت¬های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی های فرماندهان و کارکنان خستگی ناپذیر و از جان گذشته نیروی انتظامی در سراسر استان اصفهان ابراز می نمایم. امیدوارم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفق و مؤید باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا