اخبار استان ها

راه‌اندازی نخستین شعبه دانشجویی اخذ رای ‌انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمدحسین انباردار اظهار کرد: نخستین شعبه دانشجویی اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هستم تیر سال جاری در تالار فجر دانشگاه شیراز مشغول خدمت رسانی به دانشگاهیان و مردم عزیز کشورمان خواهد بود.

وی افزود: بنا بر تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، این محل با هدف سهولت دسترسی به شعبه اخذ رأی و افزایش مشارکت دانشجویان در انتخابات راه اندازی می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه اساتید برجسته و مطرح دانشگاه و مسؤولان دانشگاهی و استانی برای حضور در این شعبه نیز، اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از تمامی خوابگاه‌های دانشجویی، چهار نوبت سرویس برای این شعبه مهیا شده که نخستین نوبت سرویس‌ها رأس ساعت ۸ صبح در محل شعبه حاضر خواهند شد.

انباردار اضافه کرد: در کنار این شعبه دانشجویی، برنامه‌های فرهنگی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار خواهد شد تا هم میهنان و دانشگاهیان عزیز از این فرصت، نهایت بهره را ببرند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا