اخبار استان ها

رتبه دهم خراسان جنوبی در عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی، مهدی جعفری امروز _شنبه دوم تیر_ در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی شوراهای استانی توسط وزارت کشور، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ با کسب رتبه دهم کارکردی شوراهای گفت‌وگوی کشور در گروه شایسته و در حد انتظار قرار گرفت که رسیدن به این جایگاه مرهون تعامل مسئولین دولتی با بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در مسیر توسعه استان، افزود: حضور شخص مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی مرتبط با امر در جلسات این شورا، لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: حضور شخص مدیر در این جلسات باعث می‌شود تا بتوان در آن تصمیمات مناسب با رفع مشکلات را اتخاذ کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک روز اصناف تأکید کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری اصناف باید انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند که البته اصناف خراسان جنوبی واقعاً منصف هستند.

جعفری به انتخابات هفت نفر از اعضای پیشنهادی بخش خصوصی برای قرار گرفتن در ترکیب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اشاره کرد و گفت: نمایندگان بخش خصوصی از این پس باید تعهد و پاسخگویی لازم را به شورا داشته باشند.

وی ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار به وضعیت تأمین و قیمت سایر کالاها و خدمات در سطح استان ورود کرده و در همین راستا وضعیت بازار و قیمت کالاها و خدماتی غیر از کالاهای اساسی نیز رصد و نظارت خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر در مرکز استان، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی نیاز است که برای برپایی این مهمانی پای کار بیایند و اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه در استان، ادامه داد: همه ما مکلف هستیم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنیم زیرا مشارکت حداکثری در اقتدار و منزلت ایران در عرصه‌های بین‌المللی تأثیرگذار است.

جعفری افزود: انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو مهم است و امیدواریم انتخاب و حضور ما منتج به ارتقای رفاه، امنیت و شاخص‌های مثبت برای کشور شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا