اخبار استان ها

رسانه‌ها با تبیین دستاوردهای انقلاب امیدآفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، حجت الاسلام شیخ مهدی بصیرتی در نشست خبری شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ اظهار کرد: امروز وظیفه رسانه امیدآفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب امیدآفرینی است، افزود: اگر به دستاوردهای نظام بنگریم و ببینیم اکنون چه امتیازات و ظرفیت‌هایی نسبت به قبل از انقلاب داریم متوجه رشد کشور می‌شویم و دیگر تبلیغات سو دشمنان را نمی‌پذیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تصریح کرد: اکنون رسانه‌ها باید مردم را به صحنه بیاورند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری که تنها راه مبارزه با جریانی است که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است را رقم بزنند.

بصیرتی از مردم و جریان‌های سیاسی خواست تا به نحوی با هم رقابت کنند که بعد از انتخابات باز هم رفیق و دوست باشند و با همراهی به توسعه بیندیشند.

وی با تاکید بر اینکه نقد کنیم اما تخریب نکنیم، اضافه کرد: انتخابات جزو افتخارات این نظام و بیانگر مردمی بودن این انتخاب و تصمیمات نظام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان قرابت خوبی میان گروه‌های اجرا و نظارت وجود دارد، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته برای اجرای انتخابات منطقه کمترین تنش را شاهد بودیم، همه با هم همدل و برادر هستیم، اختلاف سلیقه داریم اما در کنار هم برای امیدآفرینی در جامعه و مردم کوشش و نقد را در کنار موارد مثبت بیان کنیم.

بصیرتی افزود: بنگریم که از کجا به کجا رسیدیم، صعود ۴۰ ساله را برای همدیگر یادآور شویم و واقعیت‌ها را بیان کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا