پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

روایت سردار معصوم بیگی از دیدار با خانواده شهیدان خانعلی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار “معصوم بیگی”  اظهار داشت: چندی پیش توفیقی دست داد تا در منزل خانواده شهیدان خانعلی حضور پیدا کنم، با پرس و جویی که به عمل آوردم متوجه شدم در سال ۶۲ یکی از فرزندان این خانواده در عملیات والفجر شهید می شود و در سال ۶۵ نیز پدر و پسر دیگر به طور همزمان در یک روز و طی یک عملیات به درجه رفیع شهادت نایل می آیند.

وی با بیان اینکه خانواده این شهید در همه حال شاکر درگاه الهی بوده و حتی با وجود تقدیم یکی از فرزندانشان، باز پدر و فرزند دیگر هم به جبهه ها رفته و جان خود را برای امنیت میهن اسلامی فدا می کنند افزود: روحیه و نگاه خانواده های شهدا و همه مردم پیرو ولایت این گونه است .

سردار معصوم بیگی گفت: مادر و همسر شهیدان خانعلی هشت سال است که براثر بیماری بستری شده و چهار دختر دارد که از وی پرستاری می کنند، از دختران سوال کردم مادر شما خواسته ای دارد که بتوان آن را انجام داد؟ گفتند: مادر ما دو خواسته دارد یکی اینکه می گوید ای کاش رزمنده ی دیگری داشتم تا برای نظام جمهوری اسلامی ایران فدا می کردم و بزرگترین خواسته و آرزویش هم این است که بتواند با مقام معظم رهبری دیدار کند.

وی افزود: از دختران پرسیدم شما در این هشت سالی که از مادرتان پرستاری کردید خسته نشدید آنها گفتند، ما از خدا می خواهیم که مادرمان با همین حالت که هست فقط زنده باشد و ما به او خدمت کنیم هرچند که خدمات ما ذره ای از زحمات و رنج های او را جبران نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان رفتار و عمل این مادر شهید را درس بزرگی برای همه مردم ایران دانست و خاطر نشان کرد: فردی که دو فرزندش ، همسرش، دارائی اش و همه هستی اش را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، ارزش ها و ولایت نثار کرده این گونه می بیینیم که نه تنها هیچ انتظاری از نظام و انقلاب ندارد بلکه می گوید ای کاش رزمنده دیگری داشتم و آن را برای نظام فدا می کردم و تنها آرزویش این است که در این روزهای آخر عمر امکان دیدن ولی فقیه زمان برایش مهیا شود.

این مقام ارشد انتظامی استان عنوان داشت: این مادر نمی توانست صحبت کند اما صحبت های ما را خوب می شنید و هر بار که از انقلاب و ارزش ها سخن به میان می آمد از خود احساساتی را بروز می داد و نشان می داد که با همه سختی ها و مصائبی که کشیده هنوز پای نظام ایستاده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه همه رفتارهای این خانواده معروف است و این گونه معروف ها بایستی برای مردم بیان و تشریح شود اظهار داشت: به حمد الله در استان پرافتخار اصفهان که بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده از این دست افراد و این گونه خانواده های شهدا کم نیستند و باید رفتارهای زندگی این خانواده ها که همه معروف هستند برای نسل جوان جامعه بیان شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا