اخبار استان ها

رژیم صهیونیستی با اقدامات اخیر نشان داد که به پایان خط رسیده است

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در گفتگویی در اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و مجاهد بزرگ «سیدحسن نصرالله» اظهار کرد: شهید نصرالله به آرزوی دیرینه خود رسید و انصافاً که شهادت برازنده و اجر مجاهدت‌های این شهید است.

وی افزود: هرچند که نبود این عزیز سفر کرده برای ما دردناک است و این ما هستیم که از وجود این بزرگوار بهره‌ای نداریم، اما صهیونیست می‌داند که جواب محکمی برای این گستاخی دریافت می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: اقدامات جنون‌آمیز صهیونیست این بشارت را برای ما در پی دارد که این رژیم به آخر خط رسیده است و امیدی به آینده ندارد، هرچه در توان دارد برای بقا به کار گرفته است و اقدامات نابخردانه می‌کند.

بصیرتی اضافه کرد: جبهه مقاومت وابسته به افراد نیست، بلکه راه و سیره‌ای است که منشأ آن سبک زندگی اسلامی و تاسی به سید الشهدا است و خللی به آن وارد نمی‌شود.

وی تاکید کرد: این خون‌ها باعث می‌شود که جبهه مقاومت مصمم‌تر اقدام کند تا کشورهای دنیا به خون‌خواری رژیم صهیونیست بیشتر پی ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تصریح کرد: این خون‌ها باعث منزوی‌تر شدن صهیونیست می‌شود، همانطور که شاهد هستیم در سازمان ملل موضوع خون‌خواری و کودک‌کشی صهیونیست مورد بحث و گفت‌وگوی رئیس جمهورهای کشورهای دنیا قرار می‌گیرد و زمان سخنرانی نتانیاهو عده زیادی جلسه را ترک و عده‌ای اعتراض‌های زیادی به سخنان او کردند.

بصیرتی تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت توانسته است مردم و کشورهای زیادی را با خود همراه کند، دشمن بداند این جبهه مصمم‌تر به کار خود ادامه می‌دهد و این جنایات خللی در آن وارد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مقاومت زنده است و پویاتر و مصمم‌تر به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: جبهه مقاومت قائل به شخص نیست، با این وجود باید جواب محکم و دندان شکن به این حجم از جسارت و رذالت رژیم صهیونیستی داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا