اخبار استان ها

رژیم صهیونیستی ضربات سختی را از مقاومت دریافت کرده است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از چهارمحال‌وبختیاری حجت‌الاسلام محمد محمدیان امروز _جمعه سی‌ام شهریور_ در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی سربلند، شریف و پرافتخار است و مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته چرا که این استان مانند خورشید تابان در مرکز کشور قرار دارد.

وی افزود: این استان افتخارات بزرگ علمی و علمای بزرگی داشته و دارد، در دوران دفاع مقدس حقیقتاً درخشید و بیش از دو هزار ۵۰۰ شهید از این استان تقدیم نظام و انقلاب شد و شجره طیبه انقلاب با خون این شهیدان سیراب شد.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری اسباب سربلندی را فراهم کرده است و افتخارات فراوانی مانند سردار اسعد بختیاری، شیرعلی مردان، سردار مریم بختیاری و شعرای بزرگی مانند عمان و دهقان سامانی، داراب بختیاری و مرید محمدی و… را دارد که مایه افتخار است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: از زحمات جهادی و مخلصانه ۱۳ سال حجت‌الاسلام نکونام در امامت جمعه شهرکرد و نمایندگی ولی فقیه در استان تشکر و قدردانی می‌شود، همچنین به مردم استان تبریک عرض می‌کنم که شخصیت شایسته، والا و ارزشمندی این مسئولیت را عهده‌دار شده است، حجت‌الاسلام فاطمی در صفا، صمیمت، مردمی بودن و قداست سرآمد استان است.

وی بیان کرد: ساده‌زیستی و مردم‌داری از جمله ویژگی‌های حجت‌الاسلام فاطمی است، طلاب بسیاری دروس حوزوی را از ایشان فراگرفتند و برای وی در منصب جدید آرزوی توفیق داریم.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: مردم غزه مظلوم و مقتدرند و تمام قدرت‌های دنیا در درون خود اعتراف می‌کنند که به هیچیک از اهداف‌شان نرسیدند و باید از جریان مقاومت در منطقه حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: این وعده الهی است و در وعده الهی تخلفی نیست. رژیم صهیونسیتی بزدلانه اقدام به انفجار پیجرهای مردم بی‌گناه لبنان کرد، چرا که شجاعت و جرئت رو در رو شدن با جبهه مقاومت و حزب الله را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت ضربات سختی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است که این رژیم غاصب به لرزه درآمده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا