اخبار استان ها

زبان هنر بهترین راه برای انتقال فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در آئین اختتامیه جشنواره فانوس اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری همچون جشنواره فانوس فرصتی برای قهرمان‌پروری و معرفی قهرمانان کشور برای نسل نوجوان و جوان کشور است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: باید فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جشنواره‌های هنری با هدف معرفی شهدا و قهرمانان به یادماندنی ملی مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری افزود: جوانان ایران زمین با حضور در هشت سال جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و انجام عملیات‌هایی مانند کربلایی ۵ دشمن بعثی را خسته کرد و جرئت حمله را از دست آن‌ها گرفت.

حیدری با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی امروز معرفی کردن شهدا به نسل کنونی جامعه است، بیان کرد: شهدا باید الگویی برای نوجوانان و جوانان شوند و نباید بگذاریم حماسه‌آفرینی‌ها و شجاعت آن‌ها به فراموش سپرده شود.

وی عنوان کرد: امروز مفاهیم دفاع مقدس باعث شکل‌گیری جریان مقاومت در منطقه شده است و دشمن نمی‌تواند این مهم را بپذیرد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اهمیت هنر در دنیای امروز خاطرنشان کرد: بهترین راه برای انتقال فرهنگ شهادت، رشادت‌ها و دلاوری‌های دوران دفاع مقدس، استفاده از زبان هنر است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا