اخبار استان ها

زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از لرستان، احمد وحیدی_ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید بر مقاومت ملت ایران، گفت: غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی مزید بر علت شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.

وزیر کشور با اشاره: به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌آهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: باید امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.

وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کارها را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا