اخبار استان ها

زن ایرانی الگوی زنان جهان شده است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، مینا بیابانی امروز در اجلاسیه ۳۹۲ شهیده اهل‌سنت آذربایجان غربی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره زنان شهیده، اظهار کرد: شهدای زن دفاع مقدس نقش بزرگی در پیشبرد اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه زنان شهیده دین بزرگ خود را ادا کردند، افزود: شهدای ما ثابت کردند که در زمین می‌توان آسمانی بود و آسمانی زندگی کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه زنان شهیده ما با اسوه، صبر و استقامت خویش به‌عنوان الگو معرفی شدند، گفت: ۶۹۶ زن شهیده آذربایجان غربی و ۳۹۲ زن شهیده اهل‌سنت نشان‌دهنده این است که تمام تبلیغات دشمنان علیه زنان ایران اسلامی؛ تبلیغات واهی و دروغین بوده و زنان ایران اسلامی پایبند به ارزش‌های الهی است.

بیابانی با بیان اینکه زنان شهیده با ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی به الگوهای بی‌بدیل و بی‌نظیر برای همه زنان دنیا به‌ویژه زنان محور مقاومت تبدیل شدند، تصریح کرد: اگر امروز مقاومت، ایثار و بزرگی را در بین زنان غربی مشاهده می‌کنیم، همه برگرفته از ایثار و عزت زنان شهیده‌ای است که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: زنان شهیده در مواجهه با سخت‌ترین برخوردها، مقاومت جانانه‌ای داشته و تا پای جان برای حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی پایداری کردند.

بیابانی ادامه داد: اگر امروز زن عراقی، سوری، یمنی و فلسطینی را در مواجهه با داعش، استکبار و رژیم صهیونیستی شجاع، دلیر و قهرمان‌پرور می‌بینیم، همه الگو گرفته از زنان شهید ما در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین روش‌های تربیت، روش ارائه الگو است که روان‌شناسان نیز بر آن تأکید دارند، تصریح کرد: انسان‌های موفق، به کمال رسیده و پاک‌سرشت به‌عنوان بهترین الگو بوده و شهدا مصداق بارز چنین انسان‌هایی هستند که باید به‌عنوان الگو انتخاب و معرفی شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: باید سبک زندگی شهدا که حب آنها در قلوب مردم ایران اسلامی نیز جای دارد به نسل امروزی انتقال یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و تأکید بر حضور پرشور مردم در این انتخابات، گفت: مردم با حضور پرشور و حماسه‌ساز خویش تکمیل‌کننده بدرقه شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید باشند.

بیابانی افزود: مشارکت حماسی، حضور آگاهانه و انتخاب اصلح از موارد مهمی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: زنان و مادران ایران اسلامی به‌عنوان سفیران تبیین باید به نقش مهم خود در تبیین‌گری ایفا کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا