اخبار استان ها

زوج کلاهبردار میلیاردی در گیلان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، شریف رحیمی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره حکم قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط افرادی سابقه‌دار در استان‌های قزوین و گیلان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ چاف و چمخاله با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با انجام معاملات ملکی، فروش مال غیر و ارائه چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و آن‌ها را در دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این افراد به کلاهبرداری ۵۲۰ میلیارد ریالی از مردم در تحقیقات به عمل آمده خبر داد و خاطرنشان کرد: کلاهبرداران که یک زن و شوهر ۵۵ و ۵۷ ساله هستند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقای امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، تصریح کرد: مردم می‌توانند با هوشیاری، توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران جلوگیری کنند.

وی با هشدار به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا