اخبار استان ها

زیرساخت‌های برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک روز دیگر به انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و همه زیرساخت‌های انتخابات در استان آماده شده است.

وی افزود: امروز در حال توزیع دستگاه‌های احراز هویتی بین شعب و تعرفه‌های انتخاباتی برای ارسال به شهرستان‌ها و بخش‌ها هستیم و فردا صبح کار توزیع صندوق‌های رأی هم به اتفاق محافظان، ناظران، مأموران و اعضای شعب انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست ما از مردم این است با توجه به اشکالاتی که در انتخابات گذشته به‌خصوص در ساعات پایان شب به وجود آمد و با کمبود تعرفه و خستگی ۱۳ ساعته بین عوامل اجرایی انتخابات روبه‌رو شدیم که ممکن است باعث برخورد نامناسب شود، از مردم تقاضا هستیم در ساعات اولیه برای اخذ رأی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به موضوع ارائه مدارک هویتی که باید ارائه شود، تصریح کرد: رأی‌گیری با شناسنامه و کارت ملی انجام می‌گیرد و توصیه اکید است که برای دستگاه احراز هویت کارت ملی همراه داشته باشند.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه، امن و سالم در استان فراهم و کار توزیع تعرفه‌ها، دستگاه‌های احراز هویتی و صندوق‌های اخذ رأی نیز آغاز شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا