اخبار استان ها

زیرساخت‌های ورزشی با نگاه ویژه دولت سیزدهم در استان مرکزی توسعه یافته است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _شنبه ششم مرداد_ در آئین بهره‌برداری از هتل ورزش شهید ابراهیم هادی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک اظهار کرد: دولت سیزدهم در بخش‌های ورزشی و زیرساختی و عمرانی اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های بلندی در عرصه ورزشی برداشته شد، افزود: خدمات و تلاش‌های دولت سیزدهم در بخش ورزش ماندگار شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: توسعه ورزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار در دولت سیزدهم مورد توجه واقع شد و توزیع اعتبارات به‌خوبی در این مناطق عملی شده است.

مخلص‌الائمه افزود: در دولت سیزدهم زیرساخت‌های ورزشی قابل توجهی در این استان تکمیل و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به تقدیر الهی سه ساله به پایان رسید، گفت: امروز آخرین روز این دولت است و مدیران تا آخرین لحظه، دست از تلاش و کوشش برنداشتند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به معنای واقعی بدون وقفه بودن خود را نشان داد، این دولت اقدامات ارزنده در استان داشت و سال گذشته رنگین‌ترین و متنوع‌ترین مدال‌ها را ورزشکاران این استان کسب کردند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های حوزه ورزش با قدمت طولانی در این دولت به اتمام رسید، افزود: هتل ورزش شهید ابراهیم هادی که به همت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی بازسازی شد، کار بسیار سختی بود که همزمان با روز پنج پنج اراک عملیات آن به پایان رسید.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم در حوزه جوانان اقدامات ارزنده‌ای از قبیل: اوقات فراغت با محوریت ورزش و جوانان در حال پیگیری است که امید می‌رود تداوم یابد.

استاندار مرکزی اظهار کرد: توجه به قهرمانان ورزشی و حمایت از آن‌ها از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است که امید می‌رود در ادامه این مسیر بتوانیم شاهد رشد و پیشبرد ورزش در همه ابعاد باشیم.

چندین طرح ورزشی استان مرکزی آماده افتتاح است

مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم اظهار کرد: در ساعات پایانی کار دولت سیزدهم، چندین طرح ورزشی استان مرکزی از قبیل چمن شهری دلیجان، چمن مصنوعی روستایی خمین و یک سالن چند منظوره در شازند آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه در دوران شهید جمهور پروژه‌های عمرانی شتاب گرفت، افزود: در سال گذشته دو برابر استاندارد کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی کار انجام شده است و مردم این استان به معنای واقعی طعم خوش خدمت را چشیده‌اند.

به گزارش سرمایه گستران، هتل ورزش شهید ابراهیم هادی با حضور استاندار مرکزی و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران استان مرکزی افتتاح شد.

این هتل با زیربنای ۵۰۰ متر، ظرفیت ۷۵ نفر، ۹ اتاق، چهار چشمه حمام و چهار چشمه سرویس بهداشتی، دفتر مدیریت و لابی، با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بازسازی شد.

فاز دوم این طرح شامل محوطه بازی و فضای سبز است که تا پایان مردادماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا