اخبار استان ها

ساختمان‌های دارای قدمت در خارج بافت روستاهای محور کرج جهت گازرسانی تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از البرز، علی قاسم پور شامگاه امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در شصت و هفتمین جلسه رسمی شورای شهرستان که با حضور اعضا برگزار شد با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی «ع»، اظهار کرد: همواره و در طول سه سال گذشته هدف شورا همدلی در راستای خدمت به مردم و شهروندان بوده است که این امر در تصمیمات امروز محقق شد و نمود بیرونی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: به همکارانم توصیه می‌کنم در طی ده ماه باقیمانده به‌دنبال کار و تلاش باشند و با روحیه جهادی تا روز آخر همه اهتمام خود را بر پایه خدمت به مردم بگذارند.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش به دغدغه مردم در شهرستان‌های کرج بخصوص تسریع در گاز رسانی و انشعاب فاضلاب به برخی از روستاهای آسارا اشاره کرد و افزود: متأسفانه بعد از چندین سال خانه‌های بومی خارج بافت در آسارا هنوز گازرسانی نشده است و مردم از نعمت گاز بی بهره هستند.

وی تاکید کرد: ساختمان‌های دارای قدمت در خارج بافت جهت اخذ انشعاب گاز در روستاهای محور کرج تعیین و تکلیف شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج تصریح کرد: قانون برای مردم بومی که سال‌ها در آسارا زندگی می‌کنند و خارج از بافت هستند قطعاً راهکارهایی اندیشیده که از مسؤولان محلی درخواست داریم تا در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا