سامانه ۱۳۷ بستر ارتباط دوسویه شهرداری قم و شهروندان است
به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قم، سیدمرتضی سقائیاننژاد امروز _یکشنبه، پنجم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار کرد: پیامهای مردمی که در سامانه ۱۳۷ تکرار میشوند، همواره جمعبندی شده و از مشکلات مورد اشاره شهروندان تصاویر جامعی تهیه میشود.
وی افزود: در جلسات شورای مدیران شهرداری قم این تصاویر به نمایش گذاشته میشوند و مجریان باید نسبت به دلایل بروز این مشکلات توضیح دهند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: معمولاً یک هفته فرصت میدهیم تا مشکل مورد اشاره شهروندان برطرف شده و از مجریان میخواهیم که زمینه ایجاد و تکرار این مشکلات نیز اصلاح شود.
سقائیاننژاد با بیان اینکه در این موارد برخورد سختگیرانهای وجود دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات شهروندان داشته و بستری برای ارتباط دوسویه میان مردم و مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات شهرداری را میتوان با این ارتباط دوطرفه حل کرد، خاطرنشان کرد: ما دنبال مسائل پوپولیستی نیستیم و تصمیم ما کار واقعی برای مردم است و سامانه ۱۳۷ میتواند در این عرصه بسیار مؤثر باشد.
منبع خبر : ایمنا