اخبار استان ها

ساکنان مناطق جنوبی تهران ثمره اقدامات برای تکمیل بزرگراه یادگار را می‌بینند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سید ابوالفضل موسوی‌پور در جریان برگزاری سومین گردهمایی مهندسی ایمنی و ترافیک به وضعیت تردد وسایل نقلیه در تهران اشاره و اظهار کرد: تهران ۹.۸ میلیون جمعیت ثابت و ۴ میلیون نفر جمعیت شناور دارد.

وی با اشاره به تردد ۹ میلیون موتورسیکلت در تهران افزود: ۲۰ میلیون سفر روزانه در پایتخت انجام می‌شود که اهمیت توجه به مقوله ایمنی و مدیریت ترافیک را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تقدیر از تعامل شهرداری تهران و پلیس راهور در حوزه ساماندهی ترافیک و عبور و مرور در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در حوزه عمرانی اقدامات شایسته‌ای انجام داده است یا در دست اقدام دارد که بر جریان ترافیکی شهر اثرگذار است.

موسوی‌پور با بیان اینکه آسفالت‌ریزی بیش از یک میلیون و ۲۲۶ هزار تن از ابتدای سال یکی از مصادیق آن است، تصریح کرد: ساکنان مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ شهرداری تهران به زودی ثمره بهره‌برداری از پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) به ویژه در میادین فتح، جی و بزرگراه شهید بروجردی را خواهند دید.

وی اضافه کرد: به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تکمیل آزادراه شهید شوشتری در دستور کار قرار دارد که اثرگذاری قابل توجهی بر بار ترافیکی شرق تهران خواهد داشت.

به گزارش سرمایه گستران، در بخشی از این رویداد، از مدیرعامل و معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و معاونین فنی و عمرانی مناطق ۳، ۱۴ و ۲۱ شهرداری تهران بابت همکاری مؤثر با پلیس راهور در راستای کنترل ترافیک و بهبود ایمنی شهر تقدیر شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا