اخبار استان ها

«سردار عراقی» مجسمه ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز _‌پنج‌شنبه پنجم مهر_ در مراسم تجلیل از سردار سرتیپ پاسدار حاج عبدالله عراقی، جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار کرد: حاج عبدالله عراقی الگوی عملی و میدانی فرماندهان تحت امر خود و همچنین راهنما و مجسمه عینی جهاد بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: سردار عبدالله عراقی مجسمه ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران است و شخصیت او چکیده‌ای از فضیلت‌های نیروهای قزوینی در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) در ادامه سخنانش با بیان اینکه حاج عبدالله عراقی الگویی برجسته برای نسل جوان امروزی است که به دنبال رسیدن به قله هستند، گفت: این شخصیت برجسته فرماندهان و نیروهای زیردست خود را تربیت کرده و امروز به گستردگی رزمندگان جبهه مقاومت، تکثیر و تکرار شده است.

سردار رفیعی آتانی افزود: سردار عراقی سیطره معنوی بر همه ما دارد و خواهد داشت. قدرت خبرگی او در میدان نبرد، برای نیروهای زیردستش اعتماد به نفس به وجود آورده و در میدان نبرد برای نیروهایش قابل اتکا بود.

وی ادامه داد: حاج عبدالله عراقی همه شایستگی‌های نظامی را دارد و فرمانده نظامی مقتدر اما مهربان، پرنفوذ و پرجاذبه است. سردار عراقی چهره آرمانی بچه‌های قزوین در دفاع مقدس بوده و امروز نیز آرمان و الگوی نسل جدید سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان قزوین با تأکید بر اینکه سردار عراقی برای همیشه قله رزمندگان و پاسداران قزوینی است و مفتخر به داشتن چنین سرمایه بی‌پایانی هستیم، گفت: شخصیت اخلاقی، صداقت، فرماندهی، صلابت و جدیت و قاطعیت سردار عراقی آینه تمام‌نمای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: سردار عبدالله عراقی یک پایگاه مستحکم دارند و وظیفه خویش می‌دانیم از همسر باکرامت سردار که فرصت این مجاهدت را برای ایشان فراهم کرده تا این سردار بتواند به نقش‌های پاسداری خود بپردازد، تقدیر کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا