اخبار استان ها

سعید دقیقی: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، سعید دقیقی بعد از دیدار مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانستم با تیمی بازی داریم که یک مربی با سبک خاص مدیریت فنی این باشگاه را بر عهده دارد، فوتبال مالکانه، بازی سازی از عقب، بازیکنان باکیفیتی که در اختیار دارد و امکاناتی که باشگاه مس در اختیار دارد و مدیری توانمند همچون آقای پورمحمدی مسئولیت باشگاه را دارد و می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: سعی کردیم نظم بازی آن‌ها را به هم بزنیم در روزی که بچه‌هایم پرتلاش و دونده بودند، مقداری از لحاظ تاکتیکی نسبت به بازی‌های گذشته عقب بودیم ولی زحمت کشیدند و حقشان بود این سه امتیاز را به خاطر بازی بسیار باکیفیت به دست بیاورند.

سرمربی شمس آذر قزوین در پاسخ به سؤالی مبنی بر رفت و برگشت سعید دقیقی بین شمس آذر و مس رفسنجان، تصریح کرد: من سرمربی شمس آذر بودم؛ نزدیک عید بود و باشگاه هزینه‌ها را سربار کرده بود و مجبور بود درآمدزایی کند؛ با رضایت ۲۰ میلیاردی قرار بود با دو بازیکن در خدمت باشگاه مس باشیم که ۱۰ روزی در خدمت مجموعه باشگاه بودیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان قول داده بودم که اگر مشکلات رفع نشود جدا شوم؛ مشکلات باشگاه شمس با فروش دو بازیکن به دو باشگاه سپاهان و مشکلات رفع شد و من برگشتم و یک مربی با کیفیت و بااخلاق مسئولیت فنی باشگاه مس را بر عهده گرفت.

دقیقی بیان کرد: در بازی‌های گذشته، به جز ملوان، در هر بازی شایسته پیروزی بودیم؛ امروز بازی برابری بود، مزد زحمت و تلاش بازیکنان را گرفتیم. فکر می‌کنم سختی‌های که تحمل کردیم، خداوند به ما عنایت کرد و باید شاکر باشیم و تلاش بیشتری کنیم.

وی در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی در دیدار مقابل مس رفسنجان، گفت: صحنه گلر صد در صد می‌توانست بازیکن حریف را جریمه کرد؛ توپ در مالکیت گلر بود و برخورد سنگینی داشت که نزدیک به مصدومیت بود. مطمئناً خود داور نزدیکترین فرد بود و گفتند به هیچ وجه پنالتی نبود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا