اخبار استان ها

سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تبریز گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز عصر امروز _چهارشنبه بیست و پنجم مهر_ با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گشایش یافت.

فعالان گردشگری از ترکیه، کوبا، تاجیکستان، عراق، ازبکستان و ارمنستان و تمام استان‌های کشور در این نمایشگاه شرکت دارند.

نسیم آزادی، دوره مشروطیت و انقلاب اسلامی از آذربایجان وزیدن گرفت

سیدرضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آئین گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه امروز روز به یاد ماندنی برای آذربایجان است، اظهار کرد: این جغرافیا سرزمین رمزها و رازهاست که در ۲ نقطه تاریخی کشورمان را از استبداد نجات داد.

وی با اشاره به اینکه در دوره مشروطیت و انقلاب اسلامی نسیم آزادی از این دیار وزیدن گرفت، افزود: آذربایجان به مثابه نگین درخشانی است که همه ایرانیان به آن افتخار می‌کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه همه ما وامدار تاریخ، فرهنگ و هنر و اسطوره‌های آذربایجان هستیم، گفت: ایران بدون آذربایجان و تبریز ابتر است.

به گزارش سرمایه گستران، سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز در زمینه انواع صنایع دستی، ورنی بافی، میناکاری، حکاکی روی فلز و نقره، چاپ باتیک، ممقان دوزی، گردشگری، غرفه‌های دفاتر آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، انجمن‌های هتلداران و تورهای سیاحتی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حدود ۷۰ غرفه برپا شده است.

نمایشگاه یاد شده از امروز تا بیست و هشتم مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید عموم برقرار است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا