اخبار استان ها

شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز شنبه ۷ مهر

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفی هوا میانگین کیفیت هوای مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران در حال حاضر امروز_ شنبه هفتم مهر_ با شاخص ۵۲ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

ایستگاه لواسانات با شاخص ۵۸، ایستگاه پیشوا با شاخص ۵۳، ایستگاه ورامین با شاخص ۵۶، ایستگاه باغستان شهریار با شاخص ۸۰، ایستگاه رباط کریم با شاخص ۷۰، ایستگاه ملارد با شاخص ۶۹ ایستگاه شهریار با شاخص ۵۳ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارند.

ایستگاه پردیس با شاخص ۴۵، ایستگاه دماوند با شاخص ۱۵ ایستگاه اسلامشهر با شاخص ۳۰، ایستگاه پاکدشت با شاخص ۴۴، ایستگاه بهارستان با شاخص ۳۳ و ایستگاه شهر قدس با شاخص ۳۳ در وضعیت سبز قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران، پنج روز هوای پاک ،۱۲۷ روز هوای قابل قبول ،۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای ناسالم برای عموم در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا