اخبار استان ها

شبکه‌های کسب‌وکار استان یزد در اولویت حمایت‌های مالی شرکت شهرک‌های صنعتی

مسلم فلاح زاده در گفتگویی در یزد در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه سرمایه‌گذاری در استان یزد با بیان اینکه تأمین مالی فرایندی برای تأمین منابع مالی لازم برای فعالیت‌های تجاری از جمله سرمایه‌گذاری، توسعه کسب‌وکار و خرید تجهیزات است اظهار کرد: هدف از تأمین مالی، سرمایه‌گذاری، سودآوری، کاهش ریسک و برطرف کردن نیازهای اقتصادی و اجتماعی شرکت و بنگاه‌های اقتصادی است.

وی افزود: بر اساس همین هدف یکی از برنامه‌های حمایتی معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، کمک به تأمین مالی آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با تاکید بر اینکه تأمین منابع مالی مناسب یکی از ارکان اصلی موفقیت شرکت‌ها است، تصریح کرد: شرکت‌هایی که از منابع مالی مناسبی برخوردار هستند عملکرد بهتری دارند.

فلاح‌زاده تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با روش‌های متعدد نوین تأمین مالی از جمله تأمین مالی زنجیره‌ای، سکوهای تأمین مالی سعی در تحقق این شرایط مناسب سرمایه‌گذاری دارد.

وی با بیان اینکه سالم‌ترین و مناسب‌ترین راه برای تأمین مالی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به ویژه شرکت‌های تولیدی مسیرهایی است که ضمن مزیت کسب یک درآمد ثابت یا سرمایه ثابت، به کاهش تورم کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در حوزه تأمین مالی بیشتر بر تأمین منابع سرمایه ثابت برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات خط تولید و نیز سرمایه در گردش واحدهای صنعتی تأکید دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد عنوان کرد: برای تخصیص بهتر و عادلانه‌تر حمایت‌های تأمین مالی، سعی شده است که شبکه‌های کسب و کار استان مانند خوشه‌های صنعتی و کنسرسیوم‌های صادراتی در اولویت قرار گیرند تا با توجه به ماهیت فعالیت این شبکه‌ها، حمایت‌های تأمین مالی واقعی‌تر و عادلانه‌تر ارائه شود.‌

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا