تکنولوژی

شماره ۹۱ ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ بررسی روند اجرای پروژه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، نود و یکمین شماره ماهنامه‌ “نسل چهارم” به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ فروردین ماه ۱۴۰۲ با نگاه ویژه به «روند اجرای پروژه فیبرنوری در سال ۱۴۰۲» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، موضوع «برنامه اصلی صنایع تولیدی مخابرات در سال ۱۴۰۲» را مورد بررسی قرار داده است.

یادداشت ماه شماره ۹۱ ماهنامه نسل چهارم به قلم دکتر داوود ادیب، رییس کانون هماهنگی فاوا و با موضوع «بقای شرکت مخابرات ایران مستلزم  تغییر در نگرش و راهبرد» نگارش شده است.

یادداشت ویژه این شماره از ماهنامه نسل چهارم، توسط سیدحسن هاشمی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مورد بررسی قرار گرفته است که موضوع آن «دو نیمه متفاوت۱۴۰۱؛ امید به تحول در ۱۴۰۲ » می باشد.

در تحلیل ماه شماره ۹۱ ماهنامه نسل چهارم، دکتر گلرخ داوران، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اسنپ‌دکتر، به موضوع «رشد و توسعه اپلیکیشن‌های سلامت نیازمند حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» پرداخته است.

کنکاش این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «دیدگاه تشکل‌های همسوی فاوا پیرامون آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال» پرداخته است.

در گفت‌وگوی ویژه شماره ۹۱ ماهنامه نسل چهارم، پای صحبت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نشستیم و موضوع «تمام دستگاه‌ها مکلف به همکاری با وزارت ارتباطات برای اجرای پروژه فیبرنوری هستند» را مورد بررسی قرار دادیم.

در گفت‌وگوی ماه شماره ۹۱ ماهنامه نسل چهارم، با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیرامون موضوع «دریافت حداقل هزینه نگهداری خط تلفن ثابت هم هزینه‌های مخابرات را جبران نکرد» به گفت‌وگو نشستیم.

همراه با بخش خصوصی این شماره از ماهنامه نسل چهارم را مدیرعامل شرکت آوا به عنوان شرکت کارافرین برتر کشور، به موضوع «شرکت مخابرات ایران با  برنامه راهبردی پنج ساله، نسبت به تغییر مدل‌های درآمدی اقدام کند» پرداخته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یک گام به جلو، گام نو، بانکداری الکترونیک، زیر ذره بین، بازار، همراه با اپراتورها، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه “مسعود فاتح”، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر “مهدی ادیبان”، سردبیر “مونا ارشادی فر” و دبیر تحریریه “زهرا طاهری” می باشند.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا