اخبار استان ها

شهادت رئیس جمهور دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از لرستان حجت‌الاسلام سید علی حسینی عصر امروز _پنجشنبه سوم خرداد_در همایش بزرگ حماسه آزاد سازی خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمتاظهار کرد: شهادت رئیس جمهور دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران خواهد داشت، غم از دست دادن او سخت است ولی برکت شهادت او ایران اسلامی را متحد و یکپارچه کرد.

وی افزود: جهاد در راه خدا و شهادت زنده شدن است، کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند تازه زنده می‌شوند، جهاد در راه خدا انواع و اقسام دارد مهم این است که در راه خدا باشد، اجر و پاداش جهاد در راه خدا با خود خداست.

امام جمعه بروجرد گفت: جان دادن در راه خدمت به مردم نیز جهاد است، شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانش ناگوار بود ولی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت نور امید را در دل‌های مسلمانان جهان زنده کرد.

حسینی افزود: شهادت رئیس جمهور و همراهانش دستاوردهای بزرگی برای انقلاب دارد، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه مستحکم است و این موضوع با شهادت رئیس جمهور به جهانیان ثابت شد.

وی اظهار داشت: مردم قدر شناس ایران اسلامی با حضور باشکوه در مراسمات تشیع شهدای خدمت بار دیگر نشان دادند که شرمنده شهدا نیستند و پای انقلاب و ولایت و رهبری ایستاده‌اند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا