اخبار استان ها

شهادت شهیدان ستار رخشان و هادی راستگو به خانواده‌هایشان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم خرداد_ با حضور در منزل شهیدان رخشان و راستگو به صورت رسمی خبر شهادت این عزیزان را به خانواده آن‌ها ابلاغ کرد.

وی در دیدار با خانواده شهید رخشان با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا عزیزان زیادی را در بخش سلامت از ما گرفت، افزود: شهید ستار رخشان یکی از این شهدا است که در آن روزهای سخت، خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه قرار داد و در نهایت جان خود را در این راه از دست داد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه شهید رخشان در داروخانه شهید کشاورز لوداب مشغول به کار بود که به بیماری کرونا مبتلا شد، گفت: مدت‌ها بود پیگیر پرونده شهادت این شهید والامقام بودیم و باید مسیری طی می‌شد که در نهایت با صبر و بردباری خانواده از سوی کمیسیون مربوطه در مرکز کشور شهادت این عزیز از حوزه بهداشت و درمان تأیید شد.

وی در دیدار با خانواده شهید هادی راستگو شهید امنیت که اسفند سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد، تصریح کرد: این شهید بزرگوار برای حفظ آرامش و آسایش جامعه به شهادت رسید و اگر آنها نباشند امنیت جامعه برقرار نمی‌شد.

خرم‌روز خاطرنشان کرد: قدردان زحمات همه عزیزان در نیروی انتظامی هستیم، شهادت شهید هادی راستگو روز گذشته رسماً به ما اعلام شد که مجدداً به خانواده بزرگوار وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا