اخبار استان ها

شهرداری، ویترین نظام است – سرمایه گستران

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از زنجان، حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در جلسه با اعضای شورای شهر همدان با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر زنجان از شهر همدان اظهار کرد: قرابت فرهنگی زنجان و همدان سابقه دیرینه‌ای دارد و این می‌تواند زمینه تعامل و همکاری دو شهر باشد.

وی با بیان اینکه همدان از لحاظ فرهنگی و قدمت تاریخی از شهرهای مهم و به‌دلیل سابقه تمدن غنی در شهرهای ایران سرآمد است، افزود: همدان دارای مردمانی فرهیخته، دانا و عاشق اهل بیت (ع) است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی شهر همدان در خیابان‌های اکباتان، بوعلی و میدان مرکزی افزود: در بازدید از این پیاده‌راه‌ها شاهد اقدامات خوب و ارزشمندی بودیم که علاوه‌بر زیبایی خاصی که ایجاد کرده، در کاهش ترافیک و آلودگی نیز مؤثر و به تفرجگاهی برای شهروندان تبدیل شده است.

مجتهدی ادامه داد: احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در این شهر و وجود فضای سبز پرتراکم بیانگر اهتمام ویژه مسئولان شهر همدان به حوزه محیط زیست و طبیعت را نشان می‌دهد و عنوان شهر سبز پایدار جهان اسلام برازنده این کهن شهر است.

وی تصریح کرد: توجه مدیریت شهری همدان به مشاهیر شاخص و نام‌گذاری معابر به نام این اشخاص و نیز وجود امامزادگان مختلف در این شهر، می‌تواند همدان را به‌عنوان قطب فرهنگی معرفی کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در شهرداری زنجان نیز اقدامات متعددی در راستای رضایت شهروندان انجام شده است، گفت: شهرداری ویترین نظام است و خدمات آن می‌تواند در رضایتمندی مردم بسیار تأثیرگذار باشد.

محمود مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست به تشریح فعالیت‌های این شورا و اقدامات صورت گرفته پرداخت و از همدلی و همکاری اعضای شورای شهر و تعامل خوب با مجموعه شهرداری سخن گفت.

به گزارش سرمایه گستران، در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در راستای تبادل تجربیات با شهرداری همدان در حوزه فناوری اطلاعات نشستی با اعضای شورای شهر همدان و رئیس و کارشناسان سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری داشتند و در این نشست رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان به تشریح اقدامات این سازمان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا