اخبار استان ها

شهرداری‌های توانمند مازندران سهمی برای مشارکت در موزه دفاع مقدس دارند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مازندران، عبدالرضا دادبود امشب _یکشنبه بیست‌ویکم مهر_ در جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در محل این موزه تأمین اعتبار را نیازمند پیگیری مضاعف برشمرد و اظهار کرد: مولدسازی املاک در این استان ظرفیتی برای پشتیبانی از موزه دفاع مقدس خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید مشارکت مالی یا اجرایی در موزه دفاع مقدس داشته باشند، افزود: شهرداری‌های توانمند استان با تعیین ساز و کار سهمی برای مشارکت در موزه دفاع مقدس دارند و با کمک آنان تا پایان سال جاری این امر اقدام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه همچنین محوطه‌سازی و فضای سبز باید با مسئولیت شهرداری‌ها و مساعدت سازمان همیاری شهرداری‌ها انجام شود، تاکید کرد: شهرداری ساری بر فعال شدن در موزه دفاع مقدس و مقاومت ورود یابد.

محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران موزه دفاع مقدس و مقاومت مازندران نماد ایستادگی و مقاومت و رشادت‌های مردم این دیار دانست و گفت: با گذشت ۱۵ سال از آغاز ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران این موزه باید در همه دولت‌ها در اولویت قرار می‌گرفت و خیرین استان نسبت به این مجموعه انقلابی توجیه می‌شدند و احساس مسئولیت می‌کردند.

وی با اشاره به اعتبارات بالقوه موجود گفت: همچنین در سفر رئیس جمهور شهید و رئیس بنیاد مستضعفان مصوباتی داشتیم که نیازمند پیگیری جدی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تکمیل این مجموعه نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها است، بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌هایی نظیر اداره برق منطقه‌ای، اداره آبفا، شرکت گاز، اداره مخابرات، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بسیج سازندگی و وزارت نفت باید با افتخار پای کار بیایند.

سلامی با تاکید بر ساخت نماد دستگاه‌های فعال در دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: همچنین تدوین برنامه سال برای دستگاه‌ها در حوزه دفاع مقدس یکی از وظایف هیئت مدیره است که باید در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به تصویب برسد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا