اخبار استان ها

شهرداری گرگان در حمایت مالی از بسکتبال تنهاست

حجت مقسم در گفتگویی در گرگان با بیان اینکه مدیریت شهری در زمینه جذب سرمایه‌گذار موفق بوده است، اظهار کرد: پس از این نیز نیازمند حمایت و همراهی بیشتر مسئولان استان هستیم.

وی یکی از چالش‌های شهر گرگان را نبود سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها دانست و افزود: امروز استان در امنیت سرمایه‌گذاری، به جایگاه سوم رسیده و این پیام را می‌دهد که شرایط برای سرمایه‌گذار فراهم است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در روزها و ماه‌های گذشته، سرمایه‌گذاران متعددی با مدیریت شهری برای قبول پروژه‌های شهر ارتباط گرفتند که یکی از آن‌ها تله‌کابین است.

وی خواستار کمک سایر بخش‌ها برای اسپانسری بسکتبال گرگان شد و گفت: در مسئله بسکتبال بار ورزش استان را به دوش می‌کشیم و سایر رشته‌های ورزشی نسبت به این موضوع معترض هستند.

مقسم اضافه کرد: شهرداری در مدیریت بسکتبال به‌طور کامل تنهاست، هرچند همه بزرگان شهر به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و اعلام حمایت شفاهی داشته‌اند، اما در عمل دریغ از یک اسپانسری که از این ورزش حمایت کند.

وی یکی از مشکلات جدی شهر گرگان در آینده را ترافیک دانست و افزود: شورای ترافیک شهرستان با وجود اینکه به‌کارگیری راه‌حل‌های متعدد تاکنون نتوانسته این چالش را برطرف کند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در ۱۰ سال گذشته تعداد خودروهای شهر چهار برابر شده است، اما معابر رشد نکرده است که این یکی از عوامل جدی ایجاد ترافیک به شمار می‌رود.

وی گره ترافیکی شهر را در دو مسیر جنوبی و شرقی گرگان دانست و گفت: ترافیک در جنوب شهر به واسطه مراکز تفریحی، آموزشی و پزشکی افزایش پیدا کرده است که این موضوع باید مدیریت شود، اما برای ترافیک شرق گرگان با بهره‌برداری از کمربندی گرگان این مشکل رفع خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا