اخبار استان ها

شهردار همدان، پای کار رفع مشکلات کوی فردوس

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از همدان، سیدمسعود حسینی امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت هماهنگی دستگاه‌های متولی، حاضریم برای رفع مشکلات، کوی فردوس را تحویل بگیریم.

وی ادامه داد: کوی فردوس از جمله مناطقی است که مساکن مهر در آنجا احداث شده که با مشکلات و کمبودهای متعددی مانند عدم امکانات بهداشتی، آموزشی، انتظامی و شهری مواجه است.

شهردار همدان افزود: همین موضوع صوفی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، حسینی شهردار همدان، صالحی امیر مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، عبدلی معاون عمرانی فرماندار همدان و فیضی منش مدیر منطقه ۳ شهرداری را به آنجا کشاند.

حسینی اضافه کرد: با توجه به مشکلات متعدد مسکن‌های مهر کوی فردوس، در مسکن‌های مهر ارغوان، گلستان، فردوس و سایر نقاط، اتفاقات خاصی در سرانه‌های عمومی و نیازمندی‌ها رخ نداده که مشکلات متعددی را برای ساکنان ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسات خوبی برگزار شده و توافقات اولیه صورت گرفته، اما به مرحله اقدام که می‌رسد اختلاف‌نظرها و موانع ایجاد شده و کار به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

وی افزود: با اشاره به اقدامات شهرداری همدان، طبق برآوردهای سال ۱۴۰۱ رفع نیازمندی‌های این منطقه به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که قاعدتاً این عدد باید به روز شود.

شهردار همدان ادامه داد: آمادگی داریم نیازمندی‌های اینجا را بر اساس توافقات و تعهدات کارشناسی شده بر عهده بگیریم.

کوی فردوس هرچه سریع‌تر تحویل شهرداری شود

عباس صوفی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید حضور داشتند با اشاره به مشکلات متعدد کوی فردوس اظهار کرد: اینجا یک‌سری مشکلات خاص خود را دارد که به شهرداری همدان تحویل نشده و باید تحویل شهرداری شود و از طرفی هم مردم مطالبات به حقی دارند و باید این نیازها رفع شود.

وی با بیان اینکه در اینجا هستیم تا این موضوع را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم، گفت: تا حد امکان تلاش داریم در اولین فرصت مشکلات کوی فردوس از جمله آموزشی، فضای سبز، بهداشتی، پایان کار با همکاری دستگاه‌های متولی مشکلات رفع شود.

وی افزود: شهرداری همدان طرح لازم برای رفع مشکلات را تهیه کرده و باید جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی برگزار شود تا قدم‌های خوبی برای کوی فردوس و سایر مسکن‌های مهر برداشته شود.

نماینده مردم همدان ادامه داد: باید فضاهای این منطقه در کمیسیون ماده پنج بازنگری شوند تا دستگاه‌های متولی بهداشت، آموزش و پرورش و شهرداری بتوانند کاربری‌های لازم را عملیاتی کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا