اخبار استان ها

شهروندان اتوبوسرانی قم را ارزیابی می‌کنند

علی نیک در گفت‌و گو با خبرنگار سرمایه گستران در قم اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی همیشه تلاش می‌کند تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود، در این راستا هر شب شش یا ۷ نفر پس از ورود اتوبوس‌ها به آشیانه سازمان بر روی آنها کار می‌کنند.

وی افزود: این فعالیت‌های شامل تکمیل سوخت‌رسانی، شست‌وشو، نظافت داخل خودروها، پاک‌سازی پوسترها و مسائل دیگر، عوض کردن روغن خودرو و تنظیم برق می‌شود. اگر یک شب یک گروه از این افراد کار را درست انجام ندهد سامانه نظرسنجی در روز بعد به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا انتقادات، طرح شکایت، و هر مسئله دیگری که مربوط به اتوبوس‌های شهری و سامانه اتوبوسرانی است را با شرکت در نظرسنجی از طریق QR پشت صندلی اتوبوس‌ها به این سازمان اعلام کنند.

نیک تصریح کرد: این نظرسنجی به طور مستقیم به سیستم محاسبه کارانه رانندگان و همچنین افرادی که در آشیانه اتوبوس‌ها را برای روز بعد آماده می‌کنند متصل است، لذا تقاضا می‌شود بازخورد عملکرد این افراد توسط مردم به سازمان اعلام شود.

وی با بیان اینکه این سامانه نظرسنجی دو ماه در حال اجرا است و هدف این است که مانند تاکسی‌های اینترنتی به پویایی با استفاده از نظرسنجی‌های شهروندان برسد، گفت: به صورت نسبی ماهانه قریب به ۳ تا ۴ هزار نفر در این نظرسنجی‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اضافه کرد: همچنین پایان هرماه افرادی که شماره موبایل خود را در سامانه نظرسنجی ثبت می‌کنند نیز در یک قرعه کشی شرکت داده شده و به برنده قرعه کشی هدیه‌ای اختصاص پیدا می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا