اخبار استان ها

شهید آیت‌الله رئیسی الگویی تمام‌عیار برای خدمت شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه عصر امروز _سی‌ویکم اردیبهشت_ در اجتماع مردمی که به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان در چهارراه بسیج کرمانشاه، برگزار شد، اظهار کرد: شهادت در انقلاب اسلامی تبدیل به موتور متحرکی شده است که فضای جامعه را از نظر اقتدار، تلاش و کوشش متحول می‌کند.

وی ادامه داد: صحنه اخیر این تحولات را چند سال گذشته بعد از شهادت حاج قاسم شاهد بودیم؛ دشمنان فکر می‌کردند اگر حاج قاسم نباشد، استکبار خواب راحت دارد، اما طوفان‌الاقصی خلق شد و بنیان رژیم صهیونیستی را سوزاند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن ضربه خورده نفهمید چه کند، دست به اشتباه بزرگی زد و به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد و با عملیات وعده صادق پاسخ داده شد.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی مرد جهاد، مرد خستگی‌ناپذیر، مردی که خستگی را خسته کرده بود و آنچنان الگویی برای اداره کشور آفرید که هر کس بخواهد در آینده در این کشور رئیس‌جمهور شود، الگو و اسوه تمام عیاری به‌نام سید محرومان، به‌نام شهید جمهور، به‌نام سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دارد.

حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: سیره رفتاری شهید جمهور خدمت شبانه‌روزی به مردم بود، کسی نمی‌تواند مسیر غیر از این مسیر در عرصه ریاست‌جمهوری داشته باشد.

وی افزود: امروز شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای همراهش را در میان خود در ظاهر نداریم، اما همان‌گونه که حاج قاسم شهید برای دشمن خطرناک‌تر از حاج قاسم زنده بود و است شهید آیت‌الله رئیسی نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم و محرومان بسیار مؤثرتر از آیت‌الله رئیسی که در ظاهر زنده است، است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تبدیل به یک فرهنگ ماندگار در اداره کشور و قوه مجریه شد.

وی افزود: شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان حزب اللهی‌ترین، انقلابی‌ترین و فعال‌ترین وزیر خارجه بعد از انقلاب اسلامی تبدیل به یک الگوی تمام عیار برای دستگاه دیپلماسی شد.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: شهید عبداللهیان بنیان‌گذار دستگاه دیپلماسی متحرک انقلابی، فعال، پرشور، مکتبی، حزب‌اللهی و ولایی تمام عیار شد، دیگر کسی نمی‌تواند در دستگاه دیپلماسی به‌نحو دیگری عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله آل‌هاشم در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه یکی از مردمی‌ترین چهره‌های روحانیت در کشور بود که تبدیل به الگوی مردم‌مداری و مردم‌داری در کشور شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: در این اجتماع بزرگ مردم غیور، انقلابی، شهیدپرور، مؤمن، مخلص و صمیمی شهر کرمانشاه پیمان می‌بندیم که در مسیر حفظ میراث شما که انقلاب اسلامی است؛ لحظه‌ای درنگ را به خودمان، اعمالمان و رفتارمان راه ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: پیمان می‌بندیم تا نفس باقی است در مسیر نورانی و روشنی که شماها ترسیم کرده‌اید، ادامه دهیم و نسل آماده‌سازی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) باشیم.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: چهره‌های خدام، جهادگر، مخلص، متدین و انقلابی در جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که این مسیر نورانی را با عزت و قدرت ادامه می‌دهند

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا