اخبار استان ها

شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است

به گزارش تابناک اصفهان، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، شامگاه پنجشنبه ۷ تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم در سالن گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

حشمت الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ، در این مراسم درباره دولت سیزدهم، گفت: دولت شهید رئیسی روی کار آمد تا سفره مردم را وسیع و تحریم‌ها را متوقف کند و عزت مردم ایران را به آن‌ها برگرداند.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی را تنها باید با خودش مقایسه کرد، چرا که مقایسه کردن او با شهید رجایی و شهید بهشتی قیاس درستی نیست.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه بیان کرد: شهید جمهور ایران، یک نسخه سعادتمند است. او در تاریخ ایران یک فصل اختصاصی را رقم زد و هرچه از صراحت و پاکدامنی برای یک مدیر مسلمان در جایگاه یک زمامدار لازم است را خدا به ایشان عطا کرده بود.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی برای ملت ایران یک تراز است. در روز انتخابات هرکس انتخاب شود باید توجه داشته باشد که صندلی ریاست جمهوری جایگاه قبلی چه کسی بوده و آن شخص چه خدمات و ویژگی‌هایی داشته است.

قنبری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری جنگ حق و باطل میان ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و نظام مستکبر است. نظام مستکبر اکنون شکست خورده و ناراحت است و تنها یک نقطه دلگرمی دارد. آن نقطه این است که فردا انتخابات مطابق با میل و خواسته آن‌ها شود. اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد، چرا که مردم ایران به تبعیت از اعتقادات خود حماسه‌ای رقم خواهند زد و روی دوم سکه شهید رئیسی را در روز جمعه به جهانیان نشان خواهند داد.

مداحی سید رضا نریمانی و سید رضا نبوی و همچنین تجدید میثاق با شهدا، از دیگر برنامه‌های چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان بود.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا