اخبار استان ها

شهید رئیسی سرمایه‌ای ماندگار برای کشور است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _یکشنبه، ششم خرداد_ در مراسم سوگواری شهدای خدمت که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان کرمانشاه در تالار انتظار برگزار شد، با اشاره به ۲۲ ویژگی و خصوصیت ذکر شده از سوی مقام معظم رهبری در پیام تسلیت شهید جمهور، اظهار کرد: آیات متعددی از قرآن کریم پشتوانه هر کدام از ویژگی‌های ذکر شده همچون رفتار، اخلاق، خستگی‌ناپذیری و… وجود دارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم با مضمون اینکه «مردانی هستند هیچ تجارت و معامله‌ای آن‌ها را از یاد خدا غافل نمی‌کند، از اقامه نماز و پرداخت زکات غافل نمی‌کند به خاطر اینکه به زندگی ابدی و آخرت اهمیت زیادی می‌دهند و از فقر زندگی اخروی می‌ترسند و خداوند متعال نیز بهترین کاری که در دنیا انجام داده‌اند پاداش کل زندگی آن‌ها قرار می‌دهد»، تصریح کرد: هنر یکی از شعب عالم معنا است، اصل هنر در عالم معنا درک می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تحمل این عالم برای روح لطیف انسانی هنر است.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای همراهش هنرمندانه اخلاق‌ورزی، محبت و خدمت می‌کردند. برای راحتی جامعه و مردم به خود خستگی تحمیل می‌کردند، این اوج هنرمندی است.

غفوری با اشاره به شور و عظمت ملت در مراسم‌های بزرگداشت شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را از دست نداده‌ایم، بلکه تازه به دست آورده‌ایم، شهید سرمایه‌ای ماندگار برای کشور است.

وی با بیان اینکه شهید جمهور تراز کار و خدمت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارتقا داد، افزود: حقیقتاً این ملت، ملتی بسیار با ظرفیت، توانمند، فاضل، شجاع، اهل استقامت و اهل ایستادگی است که در اوج دشواری هنرمندانه خود را به نمایش می‌گذارند تا شاهد پیشرفت کشور باشند.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار کرد: فضای غم و سوگ که امروز کشور درگیر آن است در پی از دست دادن مردی است که تمام وجودش را محو خدمت به مردم کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی تمام وجودش را وقف مردم کرد و مردم هم به او عشق می‌ورزند و در نبود ایشان سوگوار و غمگین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم خدمت صادقانه را دوست دارند و خداوند پاداش صادقین را به واسطه صدق می‌دهد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا