اخبار استان ها

شورای روحانیت و افتای اهل سنت کرمانشاه مردم را به حضور گسترده در انتخابات فراخواند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، ائمه جمعه و جماعات و شورای روحانیت و افتای اهل سنت شهر کرمانشاه امروز پنجشنبه در پیامی مردم را به حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پای صندوق‌های رأی فراخواند.

در این پیام آمده است:

انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هر گونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان بار خواهد بود.

همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است؛ حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات باعث افزایش قدرت ملی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

بی شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: امید قطعی داریم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن بینی نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی را با جدیت پیش خواهند برد لذا از عموم مردم عزیز درخواست داریم که در انتخابات روز جمعه شرکت و یک بار دیگر حماسه و جلوه‌ای به یادماندنی را به نمایش گذارند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا