اخبار استان ها

شور و هیجان در شهر رویاها/ با هم بهتریم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، ساعت ۲۰، کمربندی شرق اصفهان، شهر رویاها

-هیاهویی برپاست، همه در جنب و جوش هستند، صندلی‌ها چیده می‌شود؛ همه‌چیز مهیاست برای میزبانی از مردم اصفهان در شب عید فطر.

– از چند کیلومتر قبل از ورودی پارکینگ انبوهی از ماشین‌ها منتظر ورود و در پی پیدا کردن جای پارک هستند.

– کودکان به همراه پدر و مادرانشان یکی یکی وارد شهر رویاها می‌شوند، هرکدام با شوقی فروان از تصوراتی که از بازی‌ها در ذهنشان دارند، تعریف می‌کنند.

– مسیر ورودی با چراغ‌های رنگی تزئین شده است و حال و هوای شهر رویاها را متفاوت کرده است، تعدادی از مردم دور میز کافه‌ها منتظر سفارششان هستند، آن طرف‌تر صدای جیغ و هیجان از سمت موتور چرخان به گوش می‌رسد، صف بازی‌ها شلوغ‌تر از همیشه است، بچه‌ها و بزرگترها همه با شوق منتظرند تا نوبتشان شود.

ساعت ۲۰:۳۰، شهر رویاها

-همه با آهنگ سرود جمهوری اسلامی به پا می‌خیزند؛ سرود ملی خوانده می‌شود؛ قرآن تلاوت می‌شود. جمعیت انبوهی روی صندلی‌ها نشسته و منتظر اجرای برنامه هستند، روبه‌روی خانه واژگون بر صفحه‌های نمایش تصویر قاری قرآن و بنرهای «جشن بزرگ باهم بهتریم» نمایش داده می‌شود.

– برنامه با نام حضرت علی (ع) آغاز می‌شود؛ حامد سلطانی، مجری برنامه با تبریک عید سید فطر برنامه را شروع می‌کند: «بعد از ۳۰ روز عبادت و بندگی امشب باهم و کنار هم جشنی با شعار «باهم بهتریم» برگزار می‌کنیم».

– گروه آب‌نبات با شعری شاد و مهیج روی صحنه می‌آیند تا برنامه‌ای پرانرژی برای بچه‌ها اجرا کنند، بچه‌ها با خوشحالی و انرژی همراهی می‌کنند، شعرهای قدیمی «خانه مادربزرگه»، «باز باران با ترانه» و «کلاه قرمزی» خوانده می‌شود و بزرگترها را به یاد قدیم می‌اندازد.

احمدی، یکی از شرکت کنندگان در جشن باهم بهتریم می‌گوید: مردم به چنین جشن‌ها و محیط‌های بانشاطی نیاز دارند، امشب از ته دل خندیدیم.

وی ادامه می‌دهد: در پایگاه هشتم شکاری ساکن هستیم، آنجا اعلام شد شب عید فطر جشن بزرگی در شهر رویاها برگزار می‌شود. جشن بسیار خوبی بود و خانواده ما از این مراسم راضی بودند و لذت بردیم، اولین بار است که به شهر رویاها آمدیم.

– جشن با برگزاری مسابقه‌ای شاد برای آقایان ادامه می‌یابد، بعد از آن جواد مدنی روی صحنه می‌رود و استندآپ خود را اجرا می‌کند. همه از ته دل فارغ از مشغله‌های زندگی می‌خندند. شور و هیجانی خاص در شب عید فطر در شهر رویاها برپاست.

– حسین حقیقی خواننده کشورمان ترانه می‌خواند، بعد از گذشت حدود سه ساعت و هوای خنک، مردم هنوز با اشتیاق همراهی می‌کنند.

سمیه محمدی که به همراه همسر و دو فرزند خردسالش به این جشن آمده می‌گوید: برنامه عالی بود، هم برای بزرگترها و هم برای بچه‌ها فضای شادی فراهم بود و تا پایان برنامه اصلاً خسته نشدیم.

– همزمان با خواندن شعر برای ایران از سوی حسین حقیقی نورافشانی زیبایی در آسمان شهر رویاها انجام شد.

ساعت ۲۳:۳۰؛ پایان جشن «با هم بهتریم»

-۴۰ شماره از بین کاغذهایی که برای قرعه‌کشی ابتدای برنامه میان مردم پخش شده بود، به عنوان برنده اعلام شد.

– جشن به پایان می‌رسد، همه با انرژی به سمت بازی‌ها حرکت می‌کنند، گویی برای چند ساعت از هیاهوی دنیا و مشغله‌های روزمره فارغ شدند و از ته دل خندیدند…

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا