اخبار استان ها

صهیونیست‌ها با ترور کور نمی توانند خللی در اراده مقاومت ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی، محمد عسگری عصر امروز _دوشنبه نهم مهر_ در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه صحن علنی شورا با تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله اظهار کرد: به یاری خدا سخت‌ترین پاسخ و سخت‌ترین انتقام از سوی نیروی‌های مقاومت اسلامی به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد و خون شهید حسن نصرالله و فرماندهان ارشد مقاومت روی زمین نخواهد ماند.

وی افزود: همانطور مقام معظم رهبری فرمودند، حزب الله زنده است و با این ترورهای نافرجام کور قطعاً آسیبی به حزب الله وارد نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در لبنان و فلسطین را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی درخواست داریم که در مقابل جنایت‌های این رژیم سکوت نکنند.

عسگری اظهار کرد: شورای ششم همانند سه سال گذشته در سال چهارم هم از مسئولین مختلف به منظور پیگیری موضوعات و مسائل شهروندان دعوت می‌کند تا در صحن علنی حاضر شوند و نسبت به موضوعات مختلف پاسخگو مسائل شهروندان باشند.

وی با اشاره به دعوت شورا مدیر فرودگاه اراک و مدیر سندیکای بیمه گران استان مرکزی افزود: پرسش شهروندان از مدیریت شهری این است که چرا فرودگاه اراک به ثمر نمی‌نشیند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک ادامه داد: مردم از نبود پروازهای داخلی به خصوص پرواز اراک به مشهد مقدس گلایه مند دارند و این مهم از مطالبات جدی شهروندان است.

عسگری اظهار کرد: با مشورت در هیئت رئیسه، از مدیر فرودگاه اراک دعوت کردیم تا با حضور خود در صحن علنی دلایل خود در خصوص عدم فعال بودن فرودگاه را به سمع و نظر اعضای شورا رسانید و درخواست خود مبنی بر پیش نیازهای مورد نیاز فرودگاه را اعلام کند.

وی اضافه کرد: همچنین ضرورت موضوع بیمه مورد توجه تمامی اعضای شورا قرار دارد و با دعوت از مدیر سندیکای بیمه گران و حضور در صحن علنی گزارشی از وضعیت عملکرد شر کت‌های بیمه در استان ارائه شد.

به گزارش سرمایه گستران، در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه صحن علنی شورا، پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با جابجایی اعتبار ردیف بودجه‌ای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با عنوان شبکه‌های آبرسانی، آبیاری، انتقال آب، جداسازی آب شرب و انتقال پساب به مبلغ ۴۱ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات بستانکاران سال گذشته بررسی و با هشت رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با جابجایی اعتبار ردیف بودجه سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک از ردیف بودجه با عنوان ساماندهی و یکسان سازی قبور گلزار شهدا به مبلغ چهار میلیارد تومان و همچنین بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان‌ها و تأسیسات اداری و شهری به مبلغ چهار میلیارد تومان و در مجموع به مبلغ هشت میلیارد تومان با عنوان دیوارکشی مجموعه آرامستان‌ها با هشت رأی موافق تصویب شد.

همچنین پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه و موافقت با مساعدت از محل ماده ۱۵ در مورد هدایا و پرداختی‌های تشویقی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان به یکی از ورزشکاران با اخلاق اراک و عضو تیم ملی ورزش‌های پیوند اعضا برای کمک هزینه شرکت در اردوهای آمادگی تیم ملی بررسی و با هشت رأی موافق تصویب شد.

بررسی نامه دو فوریتی شهرداری در راستای اجرای مفاد بند ۹ از ماده شش ذیل فصل سوم اساسنامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری مصوبه هیئت مدیره برای افتتاح حساب‌های بانکی لازم حسب قانون و مطابق ضوابط مالی شهرداری اراک در بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مجاز برای صدور مجوز برای افتتاح حساب‌های بانکی حسب قانون و مطابقت ضوابط مالی شهرداری اراک در بانک شهر با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا