اخبار استان ها

ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای فصلی به شرکتی در شهرداری قزوین

فاطمه اشدری در گفتگویی در قزوین درباره لایحه اجاره پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش اظهار کرد: یکی از معضلات امروز شهرک دانش و ناصرآباد پارک خودروی سنگین در معابر و کوچه‌ها و ایجاد آلودگی صوتی و بصری در این ناحیه است که البته با حمایت‌های شورا پارکینگ خودروهای سنگین در این ناحیه احداث شد.

وی افزود: لازم است در فاز دوم امکانات رفاهی از جمله تاکسی تلفنی، سرویس بهداشتی مناسب و اسکان موقت برای رانندگان در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ضرورت اعطای مشوق‌ها و امتیازات برای کسانی که از این پارکینگ استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهرداری باید برای افراد ساکن در این ناحیه که خودروی سنگین دارند امتیازات و مشوق‌های لازم را ارائه دهد تا شاهد حل معضلات ناشی از پارک خودروی سنگین در معابر این ناحیه باشیم.

اشدری ادامه داد: لازم است تا پلیس راهور هم تمهیدات لازم را برای استفاده رانندگان خودروهای سنگین از پارکینگ فراهم کند و افرادی که از این اقدام سرباز می‌زنند را اعمال قانون کند.

وی با تاکید بر تأثیر امنیت شغلی در ترغیب جوانان به امر ازدواج گفت: این موضوع حتی مهم‌تر از امتیازات تشویقی فرزندآوری است، چراکه برخی جوانان به خاطر نداشتن امنیت شغلی (زوج) کمتر از شرایط اولیه ازدواج برخوردار هستند و شغل ثابت زوج موجب اعتماد زوجه در تأمین معیشت و مسکن می‌شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین افزود: تبدیل وضعیت نیروهای فصلی به شرکتی در صورت عقد آن‌ها در سال جاری می‌تواند دغدغه امنیت شغلی بخشی از جوانان شاغل در شهرداری را رفع کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا