اخبار استان ها

ضرورت توسعه مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان در مناطق دورافتاده

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از لرستان، ابوطالب شفقت امروز _ یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه هر چقدر تعداد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیشتر باشد، زمینه رشد و بالندگی بیشتری فراهم می‌شود، اظهار کرد: باید طرح جامع کانون پرورش فکری استان ارائه و پیشنهادات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی و رسیدگی و توجه به این مهم می‌تواند سهم بسیار بیشتری در آینده نظام آموزشی و تربیتی لرستان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه مراکز سیار در مناطق دورافتاده و محروم نیز مورد توجه باشد، افزود: کانون کودکان و نوجوانان اهتمام قابل توجهی به مناطق محروم لرستان داشته‌اند و این بیانگر شناخت و بینش دقیق این فرزندان است که متقاضی فراهم شدن امکانات برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم هستند.

استاندار لرستان گفت: محرومیت‌زدایی وظایف عمده مسئولان این کشور و از بحث‌های محوری انقلاب اسلامی عدالت در تمام حوزه‌ها است.

وی با بیان اینکه هدف جوانان ایران استقلال بشریت و از بین بردن مزاحمان و موانع رشد بشریت است، تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی به رژیم کودک‌کش معروف شده و در حال از بین بردن چندین نسل است و این غده بزرگ سرطانی و جنایتکار باید از بین برود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا