اخبار استان ها

طباطبایی نژاد: استاندار اصفهان برای رفع مشکل آب اصفهان اقدام کند/ حان نثاری: همه ما در رکاب ولایت سربازیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در آیین تکریم و معارفه استانداری اصفهان ضمن خیرمقدم به حضار خطاب به مدعوین اظهار کرد: سرباز همان‌طور که می‌دانیم، جانش را کف دستش می‌گیرد و در رکاب فرمانده هر عملی را انجام می‌دهد. شهید سلیمانی تنها یک سرباز و مطیع امر مولا بود. همه کنشگری‌های سرباز در ماموریتهای سربازی اتفاق می‌افتد و سنگر آنجایی است که سرباز در آن خدمت می‌کند و وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. سرباز بودن اصالت دارد؛ سنگر مهم نیست و موضوعیت ندارد. چه در این سنگر باشیم و چه در سنگرهای دیگر مهم نیست، مهم اصل سرباز بودن است.

وی همچنین به سابقه سیدرضا مرتضوی، استاندار سابق اصفهان، اشاره کرد و افزود: هرچند می‌دانید که مرتضوی به سرباز ولایت بودن ایمان داشت و در تمام تصمیم‌گیری‌ها بر این اصل تأکید می‌کرد. ان‌شاءالله ما نیز به عنوان سربازان ولایت این کار را انجام دهیم. وی توانست به عنوان امین رئیس‌جمهور شهید، مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهد و اهل تجمل نبود که از ویژگی‌های بارز مرتضوی است؛ آرزوی موفقیت برای استاندار دوبت چهارهم داریم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، با تشکر از استاندار قبلی دولت سیزدهم، تأکید کرد: استاندار جدید باید در زمینه آب، که یکی از مسائل مهم استان است، اقدامات مؤثری انجام دهد.

لزوم خروج از شعارزدگی و تمرکز بر خدمت به مردم

امام جمعه اصفهان به لزوم خروج از شعارزدگی و تمرکز بر خدمت به مردم اشاره کرد و بیان داشت: خدمت به خلق باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

او همچنین بر اهمیت مردم‌سالاری و مدارا در جامعه تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین کار در اسلام بعد از عبادت خدا، خدمت به مردم است.

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا