اخبار استان ها

ظرفیت‌های گردشگری همدان مغفول مانده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی‌اکبر نظری در دیدار با مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران با بیان اینکه درخشش تاریخ در زوایای مختلف، مرهون شخصیت‌های همدانی است، اظهار کرد: از این ظرفیت‌ها و داشته‌های همدان به‌خوبی بهره گرفته نشده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر همدانی‌ها در تاریخ افزود: برای معرفی چهره‌های شاخص و مفاخر همدان باید تلاش کنیم.

توجه به حوزه گردشگری ضروری است

مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این دیدار درباره ضرورت توجه به حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: باید در این حوزه با هدف و برنامه درست وارد شد و اقدامات فرهنگی و اقتصادی در این زمینه باید مورد توجه باشد.

وی تقویت و گسترش زیرساخت‌ها را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت‌های خوبی در همدان وجود دارد و می‌توانیم از این زیرساخت‌ها برای رونق گردشگری استفاده کنیم.

همدان در زمینه زیرساخت‌های فضای گردشگری پیش‌رو است

در ادامه سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران با برشمردن ویژگی‌های بارز همدان در حوزه گردشگری تاکید کرد: شهر و استان همدان سال‌ها است که در حوزه گردشگری اقداماتی داشته و در زمینه زیرساخت‌های گردشگری پیشرو است.

وی ادامه داد: همدان می‌تواند با دارا بودن آب‌وهوای چهار فصل، در جذب گردشگر و توریست بسیار موفق عمل کند، جاذبه‌های فصول مختلف در همدان قابل لمس است و بر این اساس فضای کار بیشتر در حوزه گردشگری را دارد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران با بیان اینکه تهران در گذشته مقصد گردشگری نبوده است، گفت: با اقدامات و برنامه‌های مناسب تهران به مقصد گردشگری تبدیل و فضای تهران به فضای عمرانی و کارگاهی تبدیل شد که نتایج خوبی را برای شهروندان به همراه داشته است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا