اخبار استان ها

ظرفیت‌ها و نقاط قوت شهر اراک معرفی شود

ظرفیت‌ها و نقاط قوت شهر اراک معرفی شود 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی، مخلص الائمه امروز _شنبه بیست و یکم مهر_ در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته فرهنگی اراک اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی اراک، ملزم به همکاری تمام عیار با شهرداری برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر هفته فرهنگی این شهر هستند.

وی افزود: اراک از نظر تاریخی از شرایط خاصی برخوردار است و از ابتدا به شکل شهر و با مهندسی ویژه ساخته شده است.

استاندار مرکزی گفت: در هفته فرهنگی شهر اراک باید توانمندی، ظرفیت‌ها و نقاط قوت این شهر برجسته سازی و معرفی شود.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: در سه سال اخیر به موضوع هویت به عنوان یکی از پیشران‌های پیشرفت در جامعه توجه شده و توفیقات بسیاری هم در این زمینه حاصل و برنامه‌های مختلف فرهنگی ویژه هر شهرستان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: بعد معنوی جامعه در حقیقت ویژگی درونی آن است که اگر قوی باشد، جامعه دارای اقتدار خواهد بود بنابراین، برگزاری هفته‌های فرهنگی اراک در چارچوب نظام هویت انجام می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اجرای هفته فرهنگی اراک باید به گونه‌ای باشد که هر اراکی در هر نقطه ایران و یا دنیا به خود افتخار کند ادامه داد: در صورتی که در پایان هفته فرهنگی اراک، بتوانیم این ذهنیت را در ذهن اراکی‌ها ایجاد کنیم که به اراکی بودن خود افتخار کنند یعنی برنامه‌های هفته فرهنگی اراک به درستی اجرا و موفق بوده است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: ۱۲۰ پوستر در برنامه‌های شاخصی که استانداری مرکزی دخیل است تهیه شده و باید تلاش شود در هر برنامه خاص، پوستری تهیه شود.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی اراک باید از تجارب سایر شهرها استفاده کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا