اخبار استان ها

عابر پیاده در رشت بر اثر برخورد با موتورسیکلت جان باخت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، امیر طالبی امروز_ جمعه بیست و دوم تیر_ در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در خیابان رودباری شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور و بررسی پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد، راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت بی‌احتیاطی و بی توجهی به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این تصادف عابر پیاده که مردی حدوداً ۷۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

طالبی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: بی توجهی به جلو از سوی رانندگان، اولین علت وقوع تصادفات است و رانندگان باید فقط به جلو توجه داشته باشند و از انجام هرگونه اقدامی مانند خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه، استعمال دخانیات و صحبت با سرنشینان که حواس آن‌ها را از رانندگی پرت‌می‌کند، جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بی‌توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل ۹۴ درصد تصادفات در استان بوده است، گفت: راکبان موتورسیکلت باید با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث رانندگی نباشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا