اخبار استان ها

عدم تامین زیرساخت‌های انرژی برای اقتصاد تیران چالش‌ساز است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در جلسه کارگروه رفع موانع تولید اظهارکرد: توسعه اقتصادی تیران و کرون بر سه محور کشاورزی، صنایع نوین و گردشگری قرار گرفته که تامین گاز و برق برای دو بخش کشاورزی و صنایع حائز اهمیت است.

وی افزود: این دو بخش تولیدی حجم بالایی از اقتصاد این شهرستان را توسعه داده و بر ارزآوری به دلیل صادرات محصولات کشاورزی سهم قابل توجهی داشته است از این رو نقش تولید در این منطقه غیرقابل انکار بوده و نباید با چالش روبه‌رو شود.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تامین برق و گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: عدم تامین زیرساخت‌های انرژی شامل گاز و برق برای اقتصاد این شهرستان چالش سازخواهد شد و خسارت‌هایی را هم به سرمایه‌گذاران وارد می‌کند.

محمدی‌کیا ادامه داد: شرکت‌های خدمات‌رسان متناسب با توسعه بخش تولیدی این شهرستان باید نیازها را مورد مطالعه قرار داده و زیرساخت های مورد نیاز را تامین کنند تا با نگرانی و دغدغه روبه‌رو نشویم.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نیازهای واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی تیران و کرون به تامین انرژی وابسته است، خاطرنشان کرد: شرکت گاز و برق استان اصفهان این نیازها را مورد توجه قرار دهند که البته در گذشته همکاری‌های این سازمان‌ها رقم خورده است.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: با توجه به اقلیم سرد این شهرستان و پیش‌رو بودن فصل سرما، تامین گاز مورد نیاز مورد توجه بوده و برای تامین سوخت گاز و دیگر سوخت‌های جایگزین اقدام سریع باید صورت بگیرد.

محمدی‌کیا یادآورشد: تامین تسهیلات و تسهیل شرایط اخذ مجوزها از دیگر دغدغه های واحدهای تولیدی به شمار می رود که کارگروه رفع موانع تولید این موضوعات را به‌صورت تخصصی دنبال می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا