اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

واگذاری سگ‌های عقیم شده بدون‌صاحب در سنندج

شکور صلواتی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج در مورد واگذاری سگ‌های عقیم شده بی‌صاحب گفت: این سازمان سگ‌های عقیم شده را در قبال تعهدنامه و فرم مشخص حاوی اطلاعات کامل به افراد متقاضی واگذار می‌کند.

هشت هزار نهال رایگان به یاد شهدای استان همدان توزیع می‌شود

حسین خانجانی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: این سازمان در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از ۱۵ اسفندماه با اجرای پویش مردمی “درخت برای زندگی” و به پاسداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان هشت هزار اصله نهال مثمر به صورت رایگان توزیع می‌کند.

استقرار ۴۰ آتش‌نشان در سه نقطه از شهر تهران در تمرین امداد هوایی

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شرکت سازمان آتش نشانی در تمرین امداد هوایی اظهار کرد: در مانور امروز نیروهای سازمان آتش نشانی نیز همپای دیگر نیروهای امدادی در سه نقطه فرودگاه سپهر، بوستان ولایت و مرکز آموزش ایثارگران مستقر می‌شوند.

کلیات بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری اهواز بررسی شد

سعید فردانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز نیز در خصوص کلیات بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری اهواز گفت: در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲، ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جاری و ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عمرانی پیش‌بینی شده است. اولویت‌های تدوین این بودجه برنامه اهواز ۱۴۰۵ و پروژه‌های نیمه تمام بوده است.

بهره‌برداری از چند پروژه مهم شهری تبریز همزمان با نیمه شعبان

هوشیار، شهردار تبریز از بهره برداری چند پروژه مهم شهری همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان خبر داد.

خانه تکانی رفسنجان برای نوروز

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از تشکیل ستاد نوروزی در شهرداری یاد کرد و با اشاره به استقرار کمپ‌هایی در ورودی شهر برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی، رنگ‌آمیزی، گل‌آرایی، دیوارنگاری، نورپردازی و… را از جمله مهمترین اقدامات شهرداری در آستانه سال نو برشمرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا