اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهر زنجان آماده استقبال از نوروز

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در این خصوص به برنامه‌های مدیریت شهری در استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری، گل‌کاری، آماده‌سازی فضای سبز و نصب المان‌های نوروزی در آستانه بهار در معابر و خیابان‌های این شهر در حال انجام است تا فضای شهر زیباتر و با نشاط‌تر دیده شود.

کارگران شهرداری یاسوج همچنان چشم انتظار پرداخت حقوق معوقه

کارگران شهرداری یاسوج امروز روز (شنبه) با حضور در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

رفع مشکل سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی پایتخت / افتتاح بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی

عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مشکل سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی پایتخت در این دوره رفع شد و تعداد این طرح‌ها تا پایان سال به بیش از ۱۰۰ طرح می‌رسد.

گره ترافیک میادین شهر یزد باز می‌شود

محمدرسول طهماسبی، سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد ضمن اعلام خبر بازگشایی چهار راه ریاضی یزدی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال، از تبدیل میدان معلم به چهارراه در آینده خبر داد.

۱۰ هزار اصله نهال در سنندج کاشت می‌شود

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت هفته درختکاری و روز منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری ۱۰ هزار اصله درخت در سنندج کاشت می‌شود.

آغاز فعالیت جایگاه‌های عرضه میوه نوروزی کرج از ۱۵ اسفندماه

حسین علی زینلی‌زاده، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: مقرر شد میوه شب عید شهروندان در جایگاه‌های موقت حداقل بین پنج تا ۱۰ درصد کمتر از نرخ مصوب بازار روزها عرضه شود.

افزایش ۶ برابری بودجه شهرداری چالوس نسبت به سال ۱۴۰۱

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس گفت: لایحه هشت هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری چالوس با افزایش ۶ برابری نسبت به سال گذشته تقدیم به شورای اسلامی شهر شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا