اخبار استان ها

علما و نخبگان مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گلستان، سیدعلی مهاجر، امروز – شنبه دوازدهم خرداد- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علما، معتمدین و نخبگان جامعه نه تنها باید در تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات فعال باشند، بلکه باید در انتخاب اصلح نیز مردم را یاری کنند.

وی افزود: اکنون که شهید رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیا و یأس و ناامیدی مردم از ناکارآمدی دولت را به امید بدل کرد است، معیارهای انتخاب اصلح روشن و پیش‌روی همگان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر مهم‌ترین مسئله کشور است، افزود: دوام و انسجام انقلاب اسلامی به واسطه پشتوانه مردمی خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهید جمهور با گفتمان انقلاب با خودباوری و مردم محوری کشور را از چالش‌های متعدد داخلی و خارجی بیرون آورد و در مسیر توسعه قرار داد.

مهاجر خاطرنشان کرد: قطعاً دشمنان و سودجویان با غبارآلود کردن فضا با تخریب، تحریف و مصادره کردن شهید جمهور، سعی در مخدوش کردن معیارهایی دارند که نجات‌بخش کشور است.

وی افزود: رسانه‌های دشمن که ابزار جنگی آن‌هاست، تلاش می‌کنند مردم را از حضور و مشارکت در سرنوشت خود و کشور منصرف کنند اما باید با بیان واقعیت‌ها، مردم را نسبت به آینده امیدوار و به مشارکت ترغیب کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا