اخبار استان ها

عملیات آماده‌سازی ۷۰ هزار واحد مسکن در استان یزد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از یزد، احسان خواجه رضایی ظهر امروز _یکشنبه، ششم خرداد_ در مراسم واگذاری ۴ هزار و ۴۱۲ قطعه زمین و ۴ هزار و ۱۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد که با حضور مهرداد بذرپاش برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که تعهد استان یزد ساخت ۵۳ هزار واحد مسکن است، تاکنون برای ۷۰ هزار واحد مسکونی کارسازی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز به نمایندگی ۴۱۵۷ واحدی که به متقاضیان مسکن ملی واگذار شده است، افتتاحیه پروژه ۱۶۰ واحدی را شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عملیات این واحدها آغاز شد و در کمتر از دو سال در پنج بلوک ساخته شد و تحویل واحدها اتفاق افتاده است و بعضاً در حال کار داخلی توسط صاحبان آن است.

خواجه رضایی با اشاره به تنوع ساخت مسکن اعم از مسکن تدریجی، تکمیلی، خودمالکی، بازآفرینی و روستایی هستند هم به متقاضیان واگذار می‌شود؛ مسکن‌های تکمیلی تدریجی بازآفرینی و ۴۴۱۲ قطعه زمین نیز جهت ساخت به شبوه‌های مختلف ارائه خواهد شد.

عملیات آماده‌سازی ۷۰ هزار واحد مسکن در استان یزد

وی با بیان اینکه امروز آماده‌سازی ۲۲ هزار و ۹۵ واحد انجام شده است، گفت: به زودی ساخت واحدها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد بیان کرد: آنچه از پیشرفت پروژه‌های مسکونی در یزد شاهد هستیم به واسطه هم‌افزایی و اتحاد مسئولان استان، معاونین و استاندار یزد است و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز آماده کار هستند و تمام زیرساخت‌ها را مهیا کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا