اخبار استان ها

عملیات وعده صادق ۲ پاسخ کوچکی به غلط‌هایی اسرائیل بود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز_ چهارشنبه، یازدهم مهر_ در اجتماع مردم شهر یاسوج که در راستای محکومیت شهادت پرچمدار مقاومت و سردار سرلشکر نیلفروشان، اظهار کرد: شهادت سرداران و سرافرازان جبهه مقاومت در رأس سید محور مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت و عملیات بزرگ وعدهٔ صادق را که دیشب به فرمان فرماندهی سپاه پاسداران و در رأس فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) انجام گرفت تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ما اگر بخواهیم سید حسن نصرالله را تعریف کنیم و بشناسیم باید جریان شکل‌گیری و شکل‌دهی صهیونیسم و اسرائیل را در منطقه خاورمیانه به‌درستی بفهمیم و بدانیم، تشکیل رژیم غاصب اسرائیل یک نقشه شوم استعمار بود که انگلیس و بعد آمریکایی شکل داده‌اند و این غده سرطانی را در میان جامعه اسلامی، سرزمین‌های اسلامی به وجود آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل در جنگ جهانی دوم تقویت و این وضعیت و این فلاکت برای مسلمانان خلق شد.

وی تصریح کرد: در جنگ‌هایی که علیه اسرائیل شکل گرفت و در همه مراحلی که اسرائیل در حال شکست مفتضحانه بود آمریکا پشتیبانی می‌کرد و این هیولا را از شکست حتمی نجات می‌داد و در همه این صحنه‌ها آمریکا حضور داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: قریب ۴۲ هزار انسان شایسته و مظلوم و بی‌گناه توسط اسرائیل کشته شدند، نمی‌شد که ما، حزب‌الله لبنان نظاره‌گر باشیم و دست روی دست بگذاریم و ببینیم که این انسان‌های مظلوم در خون خود پرپر می‌زنند.

وی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق دو نشان دادیم که اگر بخواهیم می‌توانیم، این جواب دیشب یک پاسخ کوچکی بود و در مقابل غلط‌هایی که اسرائیل در این ایام انجام داد و هل‌من‌مبارز می‌طلبید.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا