تکنولوژی

عیدانه رمضانی از جنس هدایای دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از خبرگزاری موج؛ تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، رویکرد اپراتورهای ارتباطی در ارائه طرح‌های عیدی و تشویقی برای جوامع هدف را نیز دستخوش تغییراتی زیر پوستی کرد به گونه‌ای که شاهد رقابتی در ارائه بسته‌ها و طرح‌های تشویقی از سوی آنها هستیم.

اما در این بین تنها همراه اول بسته‌های عیدی «رایگان» مکالمه و اینترنت ارائه کرده است و سعی داشته تا در این ایام شریک تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود باشد.

زمانی رفتار این اپراتور، جلوه رقابتی می‌گیرد که سوای از بسته‌های رایج مکالمه و اینترنت که شاید تمامی اپراتورها سعی در ارائه آنها دارند، طرح تشویقی «زندگی دیجیتال» را نیز در قالب گردونه‌ای جذاب در اپلیکیشن «همراه من» ارائه کرده است.

تمامی مشترکان تلفن همراه این اپراتور برای دریافت بسته‌های اینترنت و مکالمه رایگان یا زندگی دیجیتال باید حتما از طریق اپلیکیشن «همراه من» اقدام کنند.

برای انجام این کار لازم است که در این اپلیکیشن، وارد قسمت طرح‌های تشویقی و بعد از آن «عیدی ۱۴۰۲» شوید؛ در اینجا دو گردونه «بسته و اعتبار» رایگان درون شبکه و «زندگی دیجیتال» وجود دارد.

با انتخاب یکی از گردونه‌ها و چرخاندن آن، بسته عیدی (هدیه) به صورت تصادفی نمایش و تخصیص داده می‌شود.

این اولین بار است که یک اپراتور تلفن همراه، اعتباری برای استفاده از سرویس‌های دیجیتالی نظیر اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا و فلای‌تودی ارائه می‌دهد و فرصت چشیدن طعم زندگی دیجیتال البته بسته به شانس را در ایام تعطیلی فراهم می‌آورد.

کسانیکه گردونه بسته و اعتبار را انتخاب می‌کنند و می‌چرخانند، ممکن است بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برنده اعتبار هدیه و بسته‌های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه رایگان شوند که مهلت استفاده از این بسته‌ها ۴۸ ساعت است.

تنوع گردونه زندگی دیجیتال نیز بسیار زیاد است که پیشنهاد می‌شود خودتان اقدام به چرخاندن گردونه آن کنید تا شانس‌تان در بین این هدایا را امتحان کنید.

بعد از توقف هر کدام از گردونه‌هایی که اقدام به گرداندن آن کردید، نتیجه کار به شما نمایش داده و به صورت آنی پیامک می‌شود که مهلت فعالسازی بسته‌های عیدی و هدیه رمضان ۱۴۰۲ تا پایان عید سعید فطر است.

با توجه به اهمیت فضای رقابتی در حوزه ارتباطات و اشباع بازار ارتباطات سیار، اینگونه شاهد اقدامات خلاقانه از سوی اپراتورها هستیم که برخلاف سنت‌های پیشین و ارائه هدایای پایه (از جنس مکالمه و اینترنت)، با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر برای مشترکان خود، دست به پیاده‌سازی ایده‌های جدید و خلاقانه می‌زنند.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا